Deak Medical Center

În urmă cu 20 ani, în ziua când am primit confirmarea în specialitatea de cardiologie, la sugestia pacienților, dar și pentru a oferi o alternativă rapidă și modernă la sistemul sanitar de stat, am decis să deschid un cabinet privat în această specialitate. Înainte de masă lucram la Institutul Inimii din Cluj-Napoca, iar după-masă la cabinetul cardiologic din Turda. Timp de mai mulți ani am avut toate după-amiezile ocupate.

Ulterior am vrut să ofer posibilitatea tuturor celor care doreau să fie consultați de către mine la Cluj, să mă întâlnească în condiții liniștite, fără cozi și așteptare. Așa s-a născut cabinetul cardiologic din Cluj.

Cu scopul de a-i ajuta pe bolnavii care suferă de multiple boli, deseori asociate cu cele de inimă, am chemat colegii cu care colaboram în aceste situații să consulte la fața locului, scutind astfel pacienții de deplasări suplimentare și căutări. Așa s-a născut “Deák Medical Center” Cluj.

Cabinetul din Câmpia-Turzii l-am înființat pentru simplul fapt că părinții mei locuiesc în acel oraș. Tatăl meu a dorit întotdeauna să vadă un cabinet de-al meu mai aproape de casă. Pentru sufletul și bucuria lor am făcut această investiție.

Ulterior am simțit nevoia să schimb decorul: să cunosc oameni noi, locuri noi, accente noi… Așa a apărut ideea înființării unui cabinet cardiologic în Satu Mare. Aici am întâlnit oameni calmi și prietenoși, care au mare nevoie de mine. De atunci am început să lucrez și sâmbăta.

Am învățat în acești ani că cea mai mare satisfacție profesională este un pacient care pleacă mulțumit și se întoarce la control spunând că se simte mai bine. Am învățat că bolnavii uită adesea ce le-ai spus, dar niciodată nu vor uita cum le-ai vorbit. Am învățat că cea mai bună reclamă sunt pacienții multumiți.

Ce ne face diferiți?

Ce ne caracterizează pe noi, cei din echipa “Deák Medical Center”? Prin ce suntem deosebiți, ce ne face să fim percepuți “altfel” față de celelalte clinici și centre medicale?

Poate modestia, poate omenia, poate faptul că întotdeauna tratăm pacientul ca pe un partener egal. Faptul că suntem “abordabili”, disponibili oricând. Faptul că răspundem la telefon și nu ne simțim “deranjați” de locul și ora la care am fost sunați, întelegând că cei care sună cu siguranță au nevoie de ajutorul sau de sfatul nostru. Că ne aplecăm asupra problemelor și necazurilor, înțelegând tot ceea ce este omenesc. Că încercăm să rezolvăm totul pe loc, și în eventualele cazuri în care nu reușim, îi îndrumăm și sfătuim pe pacienți și aparținătorii lor, ajutându-i să se descurce în hățișul medical clujean.

Suntem “altfel” prin faptul că stăm mai mult de vorbă cu pacienții, dar și cu aparținătorii, discutăm “de la același nivel”, îi ascultăm, acordându-le atenția de care au nevoie. Respectul față de pacient se oglindește și prin punctualitatea la care ținem foarte mult. Dincolo de acestea, ținând cont mereu de sugestiile pacienților, îmbunătățim permanent calitatea actului medical.

Suntem “alfel” prin faptul că nu doar tratăm pacientul ci îi și purtăm de grijă. Suntem “altfel” prin faptul că am rămas aproape de oameni.